zaterdag 9 juli 2011

Weer wat nieuwe meubeltjes gemaakt.

Ik ben weer even lekker bezig geweest.....vind het echt een verslaving.
En voor mij, in tegenstelling tot anderen misschien, geeft me dit gefriemel zó'n rust.
Dat getut...het creeëren van nieuwe dingen...ik vind het superleuk!!

Als je toch ziet op het www wat je allemaal maken kunt, heb ik eigenlijk geeneens tijd om te werken..hahaha.
Wat heb ik zoal gemaakt de afgelopen dagen...

                                                      Een strijkplank.
                            Hetzelfde kastje als dat ik voor mijn grote badkamer maakte.
                                               Een salon tafel....
                                                Een handdoeken rekje....
                                               Een eetkamer tafel....
Een tafeltje met lade voor op de waskamer...met mandjes en linnengoed.

                                     En een mand voor de vuile was....
De mandjes maakte ik van (fijn)borduur stramien...daarna geverfd
in de gewenste kleur.

Ik ben nu met het keukenblok bezig....dat word wel aardig geloof ik.
Ik heb er geen tekening van, dus het is op gevoel.....ik wacht nu nog even op de scharniertjes die ik besteld heb, en dan kan ik de deurtjes erin hangen .
Van de keuken dus later meer......

2 opmerkingen:

  1. Niet te geloven Carla, wat heb je dit weer WAANZINNIG leuk en mooi gemaakt allemaal.
    En dat terwijl je het amper in je handen kan houden zo klein het allemaal is.

    Veel succes met het keukenblog, wat een uitdaging zeg, en ben heel benieuwd hoe dat gaat lukken.

    Fijne week meis,
    liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou mijn complimenten Carla! Het ziet er allemaal zo mooi uit!
    En dat het huis niet echt is wat je had verwacht...ja jammer. Maar je bent ook een juffertjeongeduld want je wilde het meteen hebben... ;-). Maar het wordt vast hartstikke mooi! Ik heb het ook altijd zo leuk gevonden zo'n huis, maar als ik nu zie wat een gepriegel allemaal zie ik er toch echt vanaf. Ik zou daar echt NIET rustig van worden.
    Maarre...fröbel vrolijk verder want ik vind het geweldig!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Groots dat je kwam kijken !!
Laat je ook even een klein berichtje achter??