maandag 5 september 2011

Lief kado....

Van mijn collega kreeg ik zaterdag een lief kadootje.
Ze had het zelf gemaakt...en ik vind zelf gemaakte kadootjes altijd zo leuk!!
Omdat je zelf handig bent, zijn er maar weinig mensen die je iets zelf gemaakts geven...en vaak vind ik dat wel zo leuk.
Kijk eens wat ze gemaakt heeft voor mijn huis...
Kijk dat naar die kwastjes...zo leuk!!

Een lekker kussentje erbij...

Een krukje voor de vermoeide voetjes....

Dat vaasje is ook zo schattig.

Dat is toch geweldig!!!
Car....ik ben er hardstikke blij mee!!

liefs Carla.

5 opmerkingen:

  1. Ahhh... wat een ontzettend lief en dierbaar kado(otje)! Zo speciaal als mensen echt iets toepasselijks voor je maken.... in geen geld uit te drukken!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk.
    Zo'n handige oma.
    mooie stoel hoor, vast een plekje voor in je huis.

    Heel leuk.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dat er schattig uit! Erg mooi gedaan, zijn de maten goed? Verder dus nog geen babynieuws....ik dacht ik ga weer eens even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carla,
    en toen was ik natuurlijk wel nieuwsgierig.......
    want jouw poppenhuizen is zeker de moeite waard om te volgen......
    Jij hebt ook zo'n enorm huis, ZOVEEL te doen, maar wat een heerlijke hobby!
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Groots dat je kwam kijken !!
Laat je ook even een klein berichtje achter??